علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانیم که النصر عربستان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خارجی باکیفیتی دارد.

وی با بیان اینکه اساسا تیم های عربستان سعودی تیم های خوب و سابقه دار در آسیا هستند عنوان کرد: کادر فنی ذوب آهن تیم النصر را به خوبی آنالیز کرده است. این بازی در کشور ثالث برگزار می شود و درست است که النصر میزبان است اما بازی در دبی برگزار می شود و همه تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را از این دیدار بگیریم.

منصوریان ادامه داد: ما بازیکنان جوان را در بازی های اخیر امتحان کردیم و خوشحالیم که آنها به اعتماد ما جواب دادند و به بالا رفتن کیفیت تیم کمک کردند و مطمئنیم فردا هر بازیکنی که در زمین باشد نهایت تلاش خود را برای نام ذوب آهن و موفقیت نماینده ایران انجام می دهد.

سرمربی ذوب آهن افزود: لازم می دانم دعوت کنم از ایرانیان عزیز که در امارات ساکن هستند تا همچون زمان های دیگر که از تیم های ایرانی حمایت کرده اند باحضورشان در ورزشگاه آل مکتوم دبی یار دوازدهم ذوب آهن باشند و ما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.