آیت‌الله محمد یزدی امشب در مراسم تجلیل از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهارداشت: ما مقدم شیخ عیسی قاسم را گرامی می‌داریم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: اسلام در تاربخ ۱۴۰۰ ساله همیشه در برابر دشمن با تحمل مشقات دشمنی های مختلف روبرو بوده و امروز شیخ عیسی قاسم به کشوری تشریف آورده که اسلام در آن به حاکمیت رسیده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عقیده شخصی من این است که در تاریخ هیچ زمانی نبوده که اسلام به این حدی که امروز در جهان مطرح است، مطرح بوده باشد و این مهم با زحمات امثال شیخ عیسی قاسم و سید حسن نصرالله و تمام مجاهدان حاصل شده است.

آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه معظم، تجلیل از آیت الله شیخ عیسی قاسم به دلیل تحمل سختی های فراوان بوده و این مشکلات در هر انقلابی وجود دارد.

وی بیان کرد: جمعیت ایران نسبت به روزهای نخست انقلاب، بیش از دو برابر شده و خوشبختانه شرایط علما و فضلا بهتر شده و دستگاه‌های حاکمه در اختیار اسلام هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: من افتخار دارم که به عنوان یکی از فقهای شورای نگهبان بر تصمیم‌گیری ها نظارت کنم تا قانونی بر خلاف اسلام تصویب نگردد.

آیت‌الله یزدی تاکید کرد: به مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم بشارت می‌دهیم که هجرت ایشان به قم سرآغاز پیروزی مسلمانان بحرین خواهد بود، نمونه آن را در انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد بودیم و در این انقلاب امام خمینی(ره) به کشورهای مختلفی هجرت کردند و در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد و مطمئن هستم که زحمات شیخ عیسی قاسم به ثمر خواهد نشست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.