حواشی نیمه نخست بازی ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

* شماری از هواداران سپاهان با پرچم‌های زردرنگ به ورزشگاه پیروزی آمده و گیتی‌پسند را تشویق می‌کنند. سپاهانی‌ها رابطه خوبی با سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند دارند.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران این فدراسیون و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال از مهمانان ویژه دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه پیروزی اصفهان هستند. تاج با تأخیر و در اواسط نیمه دوم وارد سالن پیروزی شد.

* علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ فوتسال که در ایران حضور ندارد، غایب بزرگ حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال است. کفاشیان مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و برای همراهی تیم ملی ساحلی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور دارد.

* هواداران گیتی‌پسند با ایجاد سروصدای زیاد و بوق‌های ممتد سعی دارند تمرکز بازیکنان مس سونگون را بر هم بزنند.

* پیش از این گفته می‌شد احتمال دارد این مسابقه در سالن ۶ هزار نفری حماسه ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود، اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتسال با این امر مخالفت کرد. در این نامه، علت این مخالفت آماده نبودن سالن ۲۵ آبان عنوان شده در حالی که چند هفته پیش فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در آن برگزار شد.

* هواداران تیم سپاهان حاضر در ورزشگاه با شعار "اصفهانیان حیا کن، اصفهان را رها کن" از اصفهانیان رئیس کمیته داوران استقبال کردند.

* مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه حضور دارد و مورد تشویق هواداران سپاهانی قرار گرفت. مدیرعامل سپاهان بازی را در میان هواداران سپاهان تماشا کرد.

* ۴ شبکه تلویزیونی این دیدار را پوشش مستقیم می‌دهند.

* محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* برخی سلبریتی‌های اصفهانی نیز با حضور در ورزشگاه پیروزی از گیتی‌پسند حمایت کردند.

* «پدرو والان» رئیس دپارتمان داوری فوتسال جهان نیز در ورزشگاه پیروزی اصفهان حضور پیدا کرد.

* در جریان بازی یکی از بازیکنان گیتی‌پسند زمین بازی را ترک کرد و به سمت رختکن رفت و پس از دقایقی دوباره روی نیمکت گیتی‌پسند نشست.

* سعید احمدعباسی پس از گلزنی برای گیتی‌پسند خوشحالی عجیبی انجام داد.

* مهدی تاج در میانه نیمه نخست به ورزشگاه آمد و هواداران سپاهان حاضر در سالن با شعار «تاج حیا کن اصفهان را رها کن» از او استقبال کردند و در ادامه با شعار «تابش دوست‌داشتنی» مدیرعامل سپاهان را تشویق کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.