علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲ میلیارد تومانی برای مالک خودروی لامبورگینی قاچاق، خبر داد و اظهار کرد: مأمورین انتظامی شهرستان شیراز با مشاهده یک دستگاه خودروی لامبورگینی در سطح شهر پس از بررسی‌های اولیه حاکی از اشکالاتی در مدارک ارائه شده به مأمورین بود و بر همین اساس خودرو توقیف و پرونده‌ای به ظن قاچاق تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی فارس، شعبه مذکور اقدام به بازجویی از مالک خودرو و تحقیق و استعلام در خصوص مدارک ارائه شده کرد که نهایتاً مشخص شد که این خودرو به صورت گذر موقت وارد کشور شده ولی علیرغم گذشت مهلت تردد، اقدامی در خصوص تمدید آن انجام نشده است.

مبشری تصریح کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده رأی به ضبط خودروی مکشوفه به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۲ میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.

وی در این باره اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رستم هنگام گشت زنی به یک دستگاه تریلی حامل بار کاه مشکوک و با متوقف کردن آن اقدام به بازرسی (Inspection)از این خودرو کردند.

مبشری افزود: در بازرسی از تریلی مقادیر زیادی پارچه، بادام زمینی، کفش و اسباب بازی که در زیر کاه و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد و پس از توقیف محموله و بازداشت راننده، رسیدگی به موضوع در دستور کار یکی از شعب تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به بازجویی از متهم و تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع و مشخص شدن تخلف، اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده رأی به محکومیت متهم به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی، ضبط تریلی و محموله کشف شده به نفع دولت صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.