سردار عبدالرضا ناظری گفت: با توجه به برآوردهای انجام شده، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در روزهای پایانی سال برخورد قاطع با افرادی است که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

وی تصریح کرد: طرح تشدید مقابله با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با هر گونه رفتار مغایر با قانون که مخل نظم و امنیت عمومی است، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

سردار ناظری خاطر نشان کرد: مأموران پلیس امنیت شهرستان پیشوا در یک عملیات مشترک به همراه مأموران انتظامی شهرستان پاکدشت موفق به کشف کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و تقلبی قبل از تولید و توزیع در بازار در منطقه خاتون آباد شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار پوکه خالی و صدها هزار برچسب جعلی کشف و کارگاه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به دستگیری متهم اصلی و معرفی وی به مراجع قضائی از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.