روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه نوشت: «خوزه مورینیو» سرمربی پیشین تیم منچستریونایتد دوران بی نقصی را در اینترمیلان ایتالیا سپری کرد و حالا پس از گذشت چند ماه از اخراج از اولدترافورد، روزهای خوب ورزشگاه جوزپه مه آتزا را به یاد آورد.

آقای خاص که بدنبال برکناری از سمتش در منچستریونایتد همچنان بدون باشگاه به سر می برد، با یادآوری دوران شیرین حضور در میلان اظهار داشت: به باشگاهی که بلندپرواز نباشد نمی روم؛ در آن دوران پیشنهادی سودآور را رد کردم چرا که به دنبال فوتبال سطح بالا بودم.

وی ادامه داد: ایده آل ترین باشگاه برای من، چیزی بود که در اینتر در اختیار داشتم؛ آنها بلندپرواز بودند و بازیکنانی داشتند که از کار کردن با آنها لذت می بردم.

اگرچه آمار موفقیت مورینیو در سال های اخیر به شکل چشمگیری تنزل پیدا کرده است اما او مصمم است که بار دیگر به اوج باز خواهد گشت.

سرمربی پیشین تیم رئال مادرید تاکید کرد: می گویند «از شکست چیزهای بیشتری می آموزید»؛ شاید هم این حرف بیراه نباشد اما در مورد من قضیه فرق می کند چرا که «پیروزی سکونتگاه ذاتی من است.»

وی در پایان تصریح کرد: اولین باری است که برای ۱۸ ماه هیچ جامی به دست نیاورده ام اما مربی هایی وجود داند که ۱۸ سال است که هیچ افتخاری کسب نکرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.