حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: باید آسیب ها را بشناسیم و راه درمان آنها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد مسائل اقتصادی است که منشا بخشی از آن ها تحریم های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

او با بیان اینکه بخشی از آسیب ها به تصمیم‌گیری های داخلی مربوط می شود و باید شناسایی و رفع شود و مسئولین اجرایی باید این کار را انجام دهند، افزود: در این جلساتی که تشکیل می شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم برداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری است گفت: دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه های مربوط باید تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود، در برخی از کالاها شاهد مشکلاتی هستیم که باید در رفع مشکلات انها تلاش و همکاری شود.

وی با تاکید براینکه قوه قضاییه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند، تصریح کرد: با دستور رییس قوه قضاییه با محوریت استانداران در استان ها هر جا گره ای در کار است و دستگاه قضایی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

وی در پایان بیان کرد: در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت هستیم و از توان خودمان برای رفع مشکلات استفاده می کنیم و در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند گفت: هر مشکلی هم که وجود دارد صادقانه و به صراحت به مردم بگوییم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.