وریا غفوری بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل پارس‌جنوبی گفت: می‌توانستیم با نتیجه بهتری برنده شویم اما بعد از یک باخت بد در تبریز برگشت خوبی بود امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که ضربه پنالتی او بد زد یا احمدی خوب واکنش نشان داد گفت: خدایی رحمان پنالتی را خوب گرفت.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره تشویق و حمایت‌های هواداران بعد از پستی که در فضای مجازی گذاشت گفت: هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند وا مروز هم همینطور دست‌بوس آنها هستم، هدف من از آن پست تنها بیان درد مردم بود نه منظور سیاسی داشتم بلکه دغدغه اجتماعی بود تا گرانی و فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود.

غفوری ادامه داد: برخی‌ها بد برداشت کردند و برخی هم سوء استفاده کردند وقتی صف گوشت و مرغ را می‌بینیم باید شرمنده شویم. رسانه‌ها هم باید این موضوع را بازتاب بدهند. هدف من سیاسی نبود من ورزشکار هستم و وظیفه‌ام این است که این مطالب را بیان کنم. تا آخر عمرم هم می‌گویم.

وی در خصوص حضورش در وزارت ورزش و اینکه گفته می‌شود به او گفته‌اند دیگر چنین پست‌هایی منتشر نکند، گفت: حضورم در حراست دوستانه بود اگر این طور باشد آزادی بیان از بین می‌رود هر کسی می‌تواند در چارچوب خودش فعالیت داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص حمایت‌های بازیکنان تیم ملی گفت: هدف تمام دوستان حمایت از مردم و کم شدن فشارهای اقتصادی بود.

وی درباره قلب‌های قرمزی که هواداران پرسپولیس زیر پست‌های او گذاشتند، گفت: این بحث اجتماعی است نه قرمز، نه آبی و نه زرد همه یکی هستیم.

غفوری درباره عملکرد داور مسابقه گفت:‌متأسفانه هر وقت تعریف می‌کنیم بدتر می‌شود هفته قبل تعریف کردیم که دیدید بازیکن حریف را اخراج نکرد امروز هم انگار داور با ما لج کرده بود. حرفی نزنم بهتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.