به نظر می‌رسد بعضی از مدیران شبکه ۳ سیما هنوز دلخوری‌شان بابت اتفاقات جام جهانی و مهمان ویژه برنامه «بیست هجده» را از یاد نبرده‌اند؛ آن‌جا که عادل فردوسی‌پور با دعوت از کارلس پویول پیش از دیدار مقابل اسپانیا، قصد داشت بازیکن باسابقه باشگاه بارسا و تیم ملی اسپانیا را به داخل استودیو ببرد ولی بنا به صلاح‌دید مسئولان سازمان، موفق به این کار نشد.

پس از آن ماجرا، به‌نوعی پروژه کمرنگ کردن عادل فردوسی‌پور در شبکه ۳ کلید خورد و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا که ۶ ماه پس از جام جهانی برگزار می‌شد، مجری‌گری ویژه‌برنامه این رقابت‌ها به محمدحسین میثاقی سپرده شد. در آن مدت عادل فردوسی‌پور که در این سال‌ها همواره جزو برترین مجریان شبکه ۳ سیما در نظرسنجی‌های مردمی بوده، کمترین نقش را در تهیه این برنامه داشت؛ اینکه تنها یکی، دو بازی غیر از تیم ملی را گزارش کرد.

روز گذشته و در خلال پخش زنده مسابقه پرسپولیس و پدیده، اسامی مجریان برتر شبکه ۳ سیما به صورت زیرنویس پخش می‌شد تا مردم به مجری محبوب‌شان رأی بدهند؛ نجم‌الدین شریعتی مجری «سمت خدا»، رضا رشیدپور مجری «حالا خورشید»، مژده لواسانی مجری «کاملاً دخترونه» و احسان علیخانی مجری «ماه عسل» چهار کاندیدای پیشنهادی مدیران شبکه ۳ هستند، اما خبری از عادل نبود.

برخلاف خود فردوسی‌پور، برنامه او (برنامه «۹۰») بین کاندیداهای برنامه‌های برتر سال ۱۳۹۷ شبکه ۳ قرار دارد؛ البته رضا رشیدپور هم به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه حالا خورشید در هر دو بخش کاندیدای برترین مجری و بهترین برنامه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.