سردار امیرعلی حاجی‌زاده امشب در کنگره شهدای دانشجوی همدان با بیان اینکه حضور یکپارچه، منسجم و انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب موجب بازدارندگی دشمن می‌شود اظهار کرد: حضور مردم کشور را بیمه کرد.

وی بیانیه حکیمانه گام دوم انقلاب رهبری را یک اتفاق بی‌نظیر دانست و افزود: ایشان برای چهل سال اول انقلاب یک کارنامه صادر کردند تا مردم در یک نگاه عملکرد خود را مرور کنند و در بعد دوم گام جدیدی معرفی شد که راه دستیابی به آرمان‌ها را نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه این بیانیه منشور انقلاب بود تصریح کرد: مخاطب بیانیه جوانان بود همانطور که در گام اول نیز همه مراحل توسط جوانان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب، دفاع از کشور در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم توسط جوانان انجام گرفت ادامه داد: از پنج مرحله هدف گزاری امام راحل برای حرکت انقلاب تا تحقق اهداف ۲ مرحله اول در گام اول انجام شده و هنوز سه مرحله دیگر باقی است که در بیانیه رهبری ترسیم شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه هنوز با جامعه و دولت اسلامی فاصله داریم خاطرنشان کرد: هنوز به تمدن اسلامی که هدف بزرگ انقلاب است دست نیافتیم که در حال حرکت در این مسیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای گام دوم انقلاب فراهم است گفت: امروز جوانان باید با قدرت و انقلابی با توجه به توصیه‌های مقام رهبری گام دوم را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر شرایط را به خوبی درک کنیم گام دوم آسان‌تر پیش می‌رود تصریح کرد: باید حرکت خود را ادامه دهیم و جلو برویم.

حاجی زاده ادامه داد: قطعاً در این حرکت ما پیروز هستیم همانطور که در ۴۰ سال اول انقلاب دشمنان موفقیتی پیدا نکردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه باید منسجم و یکپارچه در گام دوم حرکت کنیم خاطرنشان کرد: کشور ما میلیون‌ها نیاز و کار دارد و هرکس در هر رشته‌ای که تخصص دارد باید ورود کند و به تعبیر مقام معظم رهبری آنجا را مرکز عالم بداند.

وی با بیان اینکه دشمن در دهه اول از تفکر بسیجی در داخل ایران هراس داشت گفت: امروز این تفکر در سوریه، عراق، یمن و سایر نقاط در حال گسترش است و دشمن بر خلاف دهه اول که در حال هجوم بود، در حالت دفاعی فرو رفته است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه باید به سمت بی‌اثر کردن تحریم‌ها برویم اظهار کرد: با وجود تحریم‌های سخت دشمن به خودکفایی در حوزه‌های مختلف رسیدیم.

وی درباره بخش معنویت و اخلاق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: فرهنگ و نگرش درست ما را موفق می‌کند و دلیل موفقیت در حوزه نظامی و نداشتن توفیق در حوزه اقتصادی به همین مسأله بازمی ‌گردد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی با اشرافی گری در تضاد است گفت: داشتن این روحیه یک شبه به دست نمی‌آید و افراد باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه فرش قرمز برای تحقق گام دوم انقلاب پهن نشده زیرا در این مسیر مشکلات بسیاری وجود دارد اظهار کرد: در گام اول انقلاب نیز توسط دشمن مشکلات و موانع بسیاری ایجاد شد امروز نیز دشمنان به دنبال ناامید کردن و ترساندن مردم هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره ادعای دشمن در ایجاد اخلال در سیستم موشکی ایران گفت: اگر راست می گویید پس چرا به دنبال مذاکره موشکی هستید؟ این یعنی حرف شما دروغ است.

وی با اشاره به اینکه ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم اظهار کرد: به سیستم کنترلی امریکا نفوذ کردیم؛ هواپیماهایی امریکایی که بر روی عراق و سوریه پرواز می‌کرد را بلافاصله در اختیار می‌گرفتیم و اطلاعات لازم را برای انجام عملیات‌ها به دست می‎‌آوریم و با کمترین تعداد شهدا مناطق بزرگی را تسخیر کردیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات مراکز داعش را با نفوذ به سیستم کنترلی امریکایی‌ها به دست آوردیم تصریح کرد: قرار بود این جنگ در سوریه و عراق ۳۰ سال طول بکشد اما سه ساله جمع شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه نباید انتظار سر سوزنی انتظار کمک از امریکایی‌ها، اروپایی‎ها و کشورهای مرتجع منطقه داشته باشیم ادامه داد: آن‌ها دستشان به ما برسد کاری که با پاسداران ما در خاش کردند انجام می‌دهند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: هرجا ما مسؤول را به درستی انتخاب کردیم موفق شدیم بنابراین در انتخاب خود تجدید نظر کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب خود تجدید نظر کنند اظهار کرد: اگر به دنبال جامعه و دولت اسلامی هستیم باید در انتخاب‌های خود تجدید نظر کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس بانکی که در داخل کشور تحریم می‌کند آیا شایسته است؟ افزود: متأسفانه در یک جنگ روانی قرار می‌گیریم اما با روشنگری و تقویت بصیریت می‌توانیم انتخاب درست را انجام دهیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی به خوبی عمل نکردیم تصریح کرد: چرا سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی را جدی نمی‌گیریم و عمل نمی‌کنیم؟

وی ادامه داد: باید در گام دوم انقلاب با یکدلی به کشوری نمونه در جهان تبدیل شویم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.