امروز (شنبه ۲۷ بهمن ماه) یادواره پاسداران آسمانی امنیت ملت در محل یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس و نیروهای یگان حفاظت قوه مقننه نیز حضور داشتند.

سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله به عنوان سخنران این مراسم، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه منجر به این شد که دشمن برای جبران این شکست دست به یک جنایت تروریستی وحشیانه در سیستان و بلوچستان بزند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با ظالمان پنجه در پنجه دارد، بیان کرد: اگر همه کارشناسان جهان نیز بررسی کنند، حتی یک مورد را نمی‌توانند پیدا کنند که نشان دهد، ایران به کشور دیگری حمله کرده باشد زیرا الگوی ما ائمه معصومین (ع) به خصوص حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) هستند، باید توجه داشت که به علت ارادت ایرانیان به ائمه معصومین همه این جنایت ها علیه ایران انجام می‌شود.

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران در یک اتوبوس بودند تا به زاهدان آمده و سپس به اصفهان سفر کنند اما مورد حمله جنایتکاران قرار گرفتند که باید توجه داشت، این جنایتکاران تحت تاثیر آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی هستند.

کوثری با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حتی به قوانین سازمان ملل هم پایبند نیستند زیرا فقط منافع خود را می‌بینند و تنها کسی که در مقابل این تفکر زورگو ایساد، امام خمینی (ره) است، ادامه داد: امام خمینی (ره) در سن ۷۷ سالگی با شعار "نه شرقی نه غربی" ایستادگی کرد و علاوه بر آن‌ها مستکبرین داخلی را نیز کنار زد، این اقدامات و پیروزی ها با اراده خداوند محقق شد و امام و رهبری نیز بر این اراده باور دارند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: در ۲۲بهمن امسال چه کسی باور می‌کرد که با وجود همه مشکلات، مردم چنین حضور باشکوهی داشته باشند؟ حضور مردم به صورت علنی دشمنان نظام را رسوا کرد، همانگونه که در ۴۰سال گذشته حضور مردم دشمنان را ناامید و رسوا کرده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر ایثار و فداکاری چهارده قرن است که در ذهن و فکر ما تکرار شده و با آن زندگی کرده‌ایم، این فرهنگ سبب شده تا مبارزان مسلمان انقلابی در برابر ظالمان از امام حسین علیه السلام الگو او به مانند سایر مبارزان از ایسم ها صحبت نکردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.