سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در ۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به حساسیت موضوع تیم مجربی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خوزستان تشکیل و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چهار آدم ربا با استفاده از شگرد تصادف ساختگی، فردی به هویت معلوم را ربوده و از بستگانش مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در قبال آزادی وی درخواست کرده‌اند.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با جرایم جنایی آگاهی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ های به دست آمده و با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۳۸ ساعت محل اختفاء عامل اصلی آدم‌ربایی به هویت"ر-ن" را شناسایی و بدون پرداخت هیچ مبلغی در یک عملیات ضربتی وی دستگیر و فرد ربوده شده بدون کوچکترین آسیبی از محل مخفیگاه آدم ربایان آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه ۳ نفر از همدستان عامل آدم ربایی شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه دار و مخلان نظم و امنیت اجازه نخواهد داد این افراد سودجو خللی به امنیت سایر شهروندان وارد کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.