الکس فرگوسن، سرمربی بزرگ باشگاه منچستریونایتد به بهانه سالگرد بیستمین کسب سه‌گانه به همراه شیاطین سرخ در بازی دوستانه برابر بایرن مونیخ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و جام حذفی، موفق شدند در فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ را از پیش رو بردارند و پایان فراموش نشدنی را برای یک فصل دراماتیک رقم بزنند.

اوله گونار سولسشیر و تدی شرینگهام هر دو گل قرمزها را در وقت‌های اضافه برابر حریف آلمانی خود به ثمر رساندند. اکنون فرگوسن در تاریخ ۲۶ مه یک بار دیگر با بایرن ملاقات خواهد کرد. فرگوسن گفت: "من واقعا منتظر هستم تا شاهد روز خاصی در اولدترافورد باشم. منحصر به فرد بودن این است که با چهره‌های آشنا و فرصتی عالی برای حمایت از کار بنیاد منچستر یونایتد برخورد داشته باشم.

فرگوسن در سال ۲۰۱۳ پس از ۲۶ سال حضور روی نیمکت منچستریونایتد به سرمربیگری در این تیم پایان داد.فرگوسن در طول دوران ریاستش، ۱۳ عنوان برتر لیگ، پنج جام حذفی و دو جایزه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

این سرمربی افسانه‌ای از زمان بازنشستگی خود به طور منظم از تماشاگران در اولدترافورد بوده و به عنوان مدیر اجرایی در یونایتد باقی مانده است.

لیست بازیکنان برای این مسابقه هنوز منتشر نشده و هنوز تایید نشده کدام بازیکنان می‌توانند برای این مسابقه به میدان بروند، اما طرفداران انتظار دارند که دوستداران سولسشیر، رایان گیگز و گری نویل همه را مجاب کنند.

ریچارد آرنولد، مدیر عامل گروه منچستر یونایتد و رئیس هیات مدیره بنیاد منچستر یونایتد، گفت: "&#۳۹;اتفاق سال ۹۹ یکی از مهمترین و تاریخی ترین لحظات در منچستریونایتد است که به همراه تیمی از افسانه‌های واقعی تشکیل شده است.

گفتنی است؛ تمام درآمد حاصل از مسابقات به ایجاد اشتغال کار با جوانان در سراسر منچستر بزرگ اهدا می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.