سجاد جباری اظهار داشت: دانشجویان در اعتراض به لوایح cft و پالرمو، فردا ۲۶ بهمن‌ماه پس از نماز جمعه شیراز در مسجد دانشگاه شیراز تحصن خواهند کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: برجام با هزار امضا و تضمین چیزی جز ضرر و خفت برای ما نداشت و سرانجام لوایح cft و پالرمو نیز واضح است.

وی با بیان اینکه روز شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم نهایی در خصوص لوایح cft و پالرمو اتخاذ خواهد شد، افزود: جلسه مجمع یک جلسه تاریخی خواهد بود و اعضا با نظر خود می‌توانند در ردیف افرادی که ترکمانچای و سایر قراردادهای استعماری را بر کشور تحمیل کردند، قرار بگیرند یا جزء افرادی باشند که به کشور خدمت کردند.

جباری گفت: تحصن ما برای رساندن صدای اعتراض دانشجویان به گوش مسؤولان است، در تاریخ نیز ثبت خواهد شد که دانشجویان و جوانان انقلابی برای مخالفت با معاهده‌های استعماری هر کاری که می‌توانستند را انجام دادند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه تحصن روز جمعه آغاز و تا شنبه با حضور افراد سرشناس سیاسی و مذهبی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اگر ارگانی مانع برگزاری تحصن شود، دانشجویان به سمت دفتر وزارت امور خارجه حرکت خواهند کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس افزود: برای ادامه یا قطع تحصن منتظر نتیجه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.