بنا بر برخی اخبار موثق که در اختیار خبرگزاری فارس استان سمنان قرار گرفته، اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در اعتراض به برخی رویه‌ها و درخواست‌هایی که تا امروز جامه عمل پوشانده نشده است، به‌صورت دسته‌جمعی استعفا دادند.

این در حالی است که ابوطالب نجابت، عضو شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان ضمن تأیید تلویحی استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر شهمیرزاد، این استعفا را «امری اعتراضی» می‌داند و می‌گوید: استعفای اعضای شورای اسلامی شهمیرزاد هنوز قطعی نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با اشاره به اینکه به‌عنوان اعتراض این کار را انجام دادیم، تصریح کرد: اگر به خواسته‌های ما توجه نشود، به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهیم.

نجابت با تأکید بر اینکه استعفای اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد هنوز نهایی نشده است، اضافه کرد: در قالب اعتراض این استعفا را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که نسبت به چه مواردی اعتراض دارید، تصریح کرد: چند مورد محور اعتراض اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد قرار دارد و مشکلات یکی دو تا نیست.

عضو شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با اشاره به اینکه درباره طرح جامع، حریم شهر و سایر موارد خواسته‌هایی داریم، اظهار کرد: اگر خواسته‌های ما عملی نشود، استعفایمان را قطعی می‌کنیم و جلسه‌هایی داریم که در آن تصمیم‌گیری می‌شود و بعد می‌توانیم نتایج را بهتر رسانه‌ای کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.