اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه آیت الله آملی لاریجانی، ستاد دیه کشور را از یادگارهای ارزشمند شهید والامقام حاج سید اسدا الله لاجوردی دانست و خادمان ستاد دیه را از جمله یاوران بی ادعا و گمنام انقلاب اسلامی و مردم ایران برشمرد که در سخت‌ترین شرایط به فریاد نیازمندان و درماندگان می رسند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر عامل و اعضای محترم هیأت مدیره

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند

تقدیر از خدمات و زحمات کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمری را در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات زندانیان نیازمند سپری کردند، ترویج سنت حسنه الهی است و شناساندن این خدمات به جامعه، خود از بالاترین توفیقاتی است که باعث جلب رضایت الهی می‌شود.

ستاد دیه که از جمله یادگارهای شهید والامقام حاج سید اسداللّه لاجوردی است و خادمان ستاد دیه از جمله یاوران بی ادعا و گمنام انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند که در سخت‌ترین شرایط به فریاد نیازمندان و درماندگان می رسند و بی تردید خدمات این عزیزان و بویژه اهتمامشان درحل مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد در محضرالهی ثبت و ضبط است.

اینجانب از خدمات و زحمات شما عزیزان در ستاد دیه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران و بویژه زندانیان نیازمند از خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.