سردار علی اکبر پور جمشیدی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از نمایشگاه توانمندی های بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: نیروی زمینی سپاه اکنون کار تامین امنیت در مناطق مرزی شمالغرب، غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و بخشی از شرق کشور را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم امنیت پایدار مهم وسیعی است که بخشی از آن اشتعال مردم‌ یاری و رفع محرومیت ها محسوب می شود از این رو در کنار حصور نظامی برای برقراری امنیت رفع محرومیت ها در مناطق مرزی را نیز بر عهده داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بخشی از این‌ محرومیت ها در بحث بهداشت و سلامت است، اظهار کرد: هر سال چند بیمارستان‌صحرایی را در مناطق محروم برپا و به صدها هزار نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه بهداشت و سلامت ارایه می‌کنیم.

سردار پور جمشیدی افزود: علاوه بر بهداشت و درمان قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در جنوب شرق و شمال غرب در حوزه اشتغال نیز مشغول به فعالیت است.

وی بر اهمیت مقابله با پدید قاچاق تاکید کرد و گفت: اگر برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم بخش اعظمی از قاچاق از بین خواهد رفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که در صورت نیاز و انجام هماهنگی توسط مسوولان کشوری سپاه می تواند بیمارستان های صحرایی خود را در دیگر کشورها به منطور خدمات رسانی به آسیب دیدگان برپا کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.