حجت الاسلام محسن قرائتی بعد از ظهر جمعه در جمع مردم ورامین طی سخنانی گفت: مردم ورامین، مردم خوش نام و خوش سابقه ای هستند، که تلاش های آن ها فراموش نمی شود، امام(ره) برای هیچ روزی مانند ۱۵ خرداد تعطیل همیشگی و عزای عمومی اعلام نکرد.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: این انقلاب برای خدا بود و به همین دلیل رشد کرد، انقلاب اسلامی پول، حزب، وعده و حمایت نبود، امام(ره) برای خدا حرکت کرد، این که مردم ورامین، پیشوا و همه امام جوشیدند و حرکت انقلابی به پا شد، به دلیل این بود، امام دل به خدا داد و خدا دل مردم را به امام داد.

وی گفت: امروز مقاومت اسلامی در لبنان و دیگر مناطق نیز به دلیل خدایی بودن مقاومت است.

قرائتی به لقب «گاو شیرده» عربستان اشاره کرد و گفت: هیچکس حاضر نیست، در رفاه باشد، اما لقب گاو شیرده به کشورش داده شود.

رییس ستاد اقامه نماز گفت: یکی از دلایل مشکلات کشور ما تحریم های خارجی است، برخی مواقع دلیل عدم رحم خودمان به همدیگر است، باید خود ما به یکدیگر رحم کنیم.

وی افزود: امروز از بسیاری از کشورهای اطراف برای درمان به ایران می آیند، در زمان طاغوت برای درمان به خارج می رفتیم، اما امروز پیشرفت های مناسبی داشته ایم.

قرائتی گفت: جمهوری اسلامی یک کودتا نبود، یک خروش مردم بود، حال برای اشتباه فلان شخص یا فلان مسئول یا فلان دزد نباید چشم را به روی خدمات انجام شده بست، نباید مشکلات را توجیه کرد، اما تضعیف نیز نباید کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.