سرهنگ حسن نور آبادی در توضیح این خبر، گفت: شب ۲۹ دی ماه سال جاری بود که ماموران گشت کلانتری به مرد جوانی برخوردند که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بود.

وی توضیح داد: این مرد به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری، خودش را پشت یکی از خودروهای پارک شده در خیابان پنهان کرد و وقتی ماموران او را مورد بازرسی قرار دادند از او یک بسته کاغذ A۴ که در لباس هایش جاسازی شده بود، یافتند.

وی ادامه داد: با دلالت این فرد به کلانتری، متهم خودش صراحتا به سرقتی بودن کاغذها اشاره کرد و گفت: این بسته کاغذ را از مدرسه ای که پدرش در آنجا سرایداری می کند سرقت کرده است.

وی افزود: متهم در ادامه عنوان کرد انگیزه اش از سرقت ها جورکردن پول مواد مخدر مصرفی بوده است. همچنین متهم مدعی بود به تازگی به دام مواد مخدر افتاده و از آنجایی که تامین هزینه مواد مصرفی اش که شیشه می باشد کار آسانی نبود از سادگی پدرش سو استفاده کرده و طی سه مرحله کاغذ A۴ از مدرسه سرقت کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم ۲۷ ساله، مغازه ای که کاغذها را فروخته بود به ماموران نشان داده و مشخص شد وی کاغد ها را به معازه دار با قیمت پایینی به فروش رسانده است.

بنابر این گزارش، متهم به مقام قضائی معرفی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.