مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از دیدار ایران برابر چین که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه محمدبن زاید شهر ابوظبی برگزار شد گفت: من با این سوال مخالفم که از کی روش پرسیدند آیا ما فقط دفاعی بازی می کنیم. ما خوب حمله می کنیم و چندین موقعیت گلزنی هم داشتیم که مثمر ثمر نشد.

شجاعی در ادامه به خبرنگار مهر راجع به اینکه تفاوت تیم ملی فعلی چین با گذشته چقدر است افزود: آنها سرمایه گذاری عجیبی در این زمینه کرده اند. پیشرفت های چشمگیری داشته اند و در رده باشگاهی هم خیلی سرمایه گذاری داشته اند. بازی های خیلی خوبی را هم انجام داده اند. این تیم نسبت به سال گذشته که با آنها در مقدماتی جام جهانی در تهران بازی داشتیم پیشرفت خیلی زیادی کرده است و تیم تر از گذشته است. تیم خیلی خوبی که وقتی آنها را آنالیز کردیم دیدیم چقدر پیشرفت کرده اند و بازی سختی خواهیم داشت.

مسعود شجاعی در خصوص احتمال موفقیت تیم ملی و قهرمانی در آسیا پس از ۴۳ سال و جاودانگی اسمش در تاریخ فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق بیافتد. راه درازی داریم. چیزی که من در مقایسه با تیم های گذشته می بینم این است که در تورنمنت های قبلی روی جزئیات باختیم.

وی ادامه داد: در تمام دوره ها تیم های خوبی داشتیم. اما این دفعه چیزی که از این تیم می توانم بگویم این است که با احترام به تیم های قبلی در نسل های گذشته، تیمی فروتن و افتاده داریم. ما به هم قول دادیم و با رویای بزرگی به اینجا آمده ایم امیدوارم تمام کشور و مردممان همراهمان باشد. سخت تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم. اصلا هم دوست نداریم زود به ایران برگردیم و می خواهیم فعلا اینجا باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.