هنوز هم هجمه‌ها به دیدار پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با رهبر انقلاب ادامه دارد و عکس‌های او را در فضای مجازی دست به دست می‌کنند. نمی‌گذارند در سینما و تلویزیون حضور فعالی داشته باشد چون علاقه این بازیگر به رهبر انقلاب و آرمان‌های انقلاب به مذاق‌شان خوش نیامده است در نتیجه تصمیم گرفته‌اند او را بایکوت کنند.

پروانه معصومی درباره ماجرای دیدار با رهبر انقلاب، گفت: «رهبر انقلاب را دوست دارم و همیشه هم گفته‌ام از روی اجبار کاری نکرده‌ام. چند وقت پیش یک کسی به من گفت به زور شما را بردند و گفتم من با سر رفتم.»

او خاطرنشان کرد: «انقلاب باعث شد که کشور ما یک هویت محکمی در دنیا پیدا کند. ایران یک اسم قابل احترامی در دنیا شد برای کسانی که می‌دانند احترام یعنی چه؟ انقلاب باعث شد من اگر به خارج از ایران می‌روم و ایرانی هستم به این ایرانی بودن افتخار کنم. افتخار می‌کنم ایرانی هستم و افتخار کنم اینجا زندگی می‌کردم این همه جوان‌های ما در جنگ تحمیلی جان‌شان را از دست دادند که کشور ما یک کشور سرافراز باشد.»

این بازیگر پیشکسوت با گلایه از قصه‌هایی که تلویزیون به آن‌ها می‌پردازد، افزود: «ما قصه‌هایمان همیشه واقع گرایانه بوده است اما این روزها تبدیل به اتفاقات عجیب و غریب و اصطلاحاً لاکچری شده که من به یکی از این دوستان گفتم ما خانواده فقیری نیستیم و از اول دارا بوده‌ایم اما این خانه‌هایی که شما در تلویزیون نشان می‌دهید، ما ندیدیم. واقعاً این صحنه‌ها و لوکیشن‌ها را طبقه فقیر جامعه می‌بینند حالشان بد می‌شود.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.