صبح امروز مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران از امدادرسانی اورژانس شهرستان آمل به اکبر عبدی هنرپیشه سینما و تلویزیون خبر داد، در این ماموریت اکبر عبدی، به دلیل تعریق شدید و افزایش فشار خون توسط تیم اورژانس مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از کنترل علائم حیاتی با توجه به سابقه دیابت و پیوند کلیه برای بررسی کامل‌تر به بیمارستان منتقل شد.

عبدی برای بازی در سریال ۱۵ قسمتی شش قهرمان و نصفی که به کارگردانی حسین قناعت درحال تولید است در آمل حضور دارد. تصویربرداری سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت در استان مازندران آغاز شده و قرار است در شهرهای آمل، سرخرود و در روستای شاه کلا کلیج بخش سرخ رود ضبط شود .

این سریال با هدف تشویق خانواده‌های ایرانی به خرید کالای ایرانی در قالبی مفرح برای شبکه ٢ سیما برای ایام نوروز ضبط و پخش خواهد شد. تولید این سریال از ۲۰ روز گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از سه قسمت آن ضبط و در صورت شرایط خوب جوی، تولید این سریال پایان اسفندماه به پایان می رسد.

اما مجتبی اسلامی روابط عمومی بیمارستان شمال آمل از آخرین وضعیت عبدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت پنج صبح که در هتلی در مازندران  اقامت داشتند احساس لرزش و تعریق کرده و بعد با اورژانس تماس می‌گیرد.

وی افزود: پس از اقدامات اولیه توسط اورژانس به بیمارستان شمال آمل انتقال داده شد و به دلیل سابقه پیوند وی در بیمارستان تحت انجام آزمایشات مختلف و عکس برداری قرار گرفت و  پس از آن تزریق سرم انجام شد.

روابط عمومی بیمارستان شمال آمل تصریح کرد: با توجه به اینکه حال عمومی عبدی رو به بهبودی بود مشکل خاصی نداشتند  و در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح امروز از بیمارستان ترخیص شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.