به گزارش  شبکه‌ خبری سی‌ان‌ان، ماجرا از آنجا آغاز شد که رپرهای برانکس، با آپلود ویدئویی در اینستاگرام، رئیس جمهور وقت، دونالد ترامپ را به باد ناسزا گرفته و خواستار بازگشت کارکنانی بودند که به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده‌اند. کاردی بی در این ویدئو، کشور را به جهنمی تشبیه می‌کند که ترامپ با سیاست‌هایش به وجود آورده است. تامی لارن نسبت به این ویدئو واکنش نشان داد.

دعوای توییتری این دو سلبریتی را در ادامه بخوانید:

تامی لارن:" کاردی بی آخرین نابغه سیاسی است که می‌تواند از دموکرات‌ها حمایت کند به حال خود بگذاریدش، دوستان!"

کاردی بی:" دست از سر من بردار وگرنه دهنت را میبندم."

تامی لارن:" مطمئن هستم که این کار را انجام می‌دهی، با این وجود خوشمزگی سیاسی‌ات را کم کن."

 کاردی بی:"نژادپرستی چشمات را کور کرده بینی و نمیبینی که چطور تصمیمات رئیس جمهور، کشوری را که تو ادعای دوست داشتنش را داری، نابود میکند. تو می‌توانی مثال خوبی باشی برای کسی که با وجود تحصیلات، هوش بالایی ندارد. با این حال همچنان گوسفندی."

به گزارش سی‌ان‌ان، این دعوا به یک بحث سیاسی ایدئولوژیک در آمریکا تبدیل شد.

کاردی بی توییت کاربر دیگری را درمورد  پرداخت بیمه‌ای که برای حمایت از دموکرات‌ها به او داده شده است را این طور پاسخ داد:"امسال ۴ میلیون برای مالیات پرداخت کرده و گویی بیمه تو را هم به عهده گرفته‌ام. رئیس‌جمهور مورد علاقه شما هزینه مالیات مرا خرج دیوارش می‌کند."

تامی لارن جوابیه کاردی بی را که درآن دموکرات‌ها را مسئول بالا بودن مالیات دانسته بود، کوت کرد:" شما این‌طور برداشت کرده‌اید که بالا بودن مالیات بستر را برای حزب دموکرات بهتر فراهم می‌کند. درست است؟ اگر شما خواستار مالیات پایین‌تر و آزادی اقتصادی‌اید، از حزبی که دنبالش هستید دوری کنید."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.