حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مشکل آب با حضور نمایندگان استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، معاون امنیتی سیاسی وزارت کشور، استاندار استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، همچنین وزرای نیرو و کشاورزی، رئیس محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت: در جلسه امروز مباحثی را نمایندگان، استانداران در خصوص آب مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه جلسه نمایندگان همچنین استانداران حاضر دغدغه‌های خود را برای استان‌ها و شهرستان‌های خود بیان کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: براساس جمع‌بندی که آقای فلاحت‌پیشه و ذوالفقاری مدیرکل معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور داشتند مقرر شد کارگروهی در وزارت نیرو تشکیل شود.

وی افزود: کارگروه مذکور با حضور وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و از هر استان دو نماینده و استانداران حضور داشته باشند. همچنین پدافند غیرعامل معاون امنیتی و یا نماینده‌ای از سوی وی هم در این کمیته حضور داشته باشد.

موسوی لارگانی گفت: این کارگروه قرار است تشکیل شود تا به یک نتیجه و چارچوبی برای ستاد احیای زاینده رود و کارون بزرگ رسیده و در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.