با نزدیک شدن به ایام جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر و اکران فیلم‌های حاضر در این جشنواره، پوستر فیلم مستند «نت‌های مسی یک رویا» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، رونمایی شد.

طراح پوستر این مستند علی باقری است که پیش از این، پوستر «زنانی با گوشواره‌های باروتی» یکی دیگر از آثار فرهمند که چندین حضور موفق بین‌المللی را تجربه کرده، طراحی کرده است.

5126385

«نت‌های مسی یک رویا» درباره مَلّوک، پسری ۱۰ ساله است که با دوستانش سیم‌های مسی خانه‌های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می‌کنند و می‌فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی کودکانه، گرمای امید را در دل آنها زنده می‌کند و به خرابه‌ها و ویرانه‌ها رنگ و شادی می‌بخشد.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: مرتضی شعبانی، کارگردان: رضا فرهمند، تدوین، رضا فرهمند، فاطمه بنیادی، مجری طرح: سعید صادقی، رضا فرهمند، صدابردار: حمید احمدی، صداگذار: حسن مهدوی، تدوین صدا .شاهین خاکپور.  تصویربردار: مهراد امین، رضا فرهمند، اصلاح رنگ .سامان وفایی .طراح پوستر: علی باقری، پخش بین الملل: مرجان علیزاده، مدیر تولید: سالم محمد حسین، مترجم صحنه: سالم محمد حسین، فاطمه خاوری، مترجم: سیف علی، مترجم انگلیسی: سپیده خلیلی، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: محسن دلیلی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.