کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با عمان در خصوص اینکه بازیکنان ایران چقدر برای این بازی انگیزه دارند چون عمان به عنوان تیم سوم به این مرحله رسیده اظهار داشت:تیم عمان تیم خوبی است، از این پس نتایج مرحله گروهی مهم نیست و ۱۶ تیم بازی های سختی دارند. بازی ها حساس است و تیم عمان هم آماده سازی خوبی داشته است. از ۲۵ بازی ۱۶ برد دارند و ۷ مساوی و ۲ باخت در کارنامه دارند. به خصوص در ۳ بازی اخیر و با توجه به کادر خوبی که دارند بسیار قوی عمل کردند اما مطمئنا بازی فردا ۵۰ ۵۰ است و هر تیمی که خوب کار کند برنده خواهد بود.

جای افسوس هم برای تیم بازنده وجود ندارد

کی روش  در پاسخ به سوال خبرنگار یک رادیوی آلمانی مبنی بر اینکه بزرگترین تغییرات در فوتبال ایران چه مسائلی بوده و اینکه چه اتفاقاتی باید رخ دهد تا ایران بر قله آسیا باقی بماند گفت: اگر بخواهم در مورد روند فوتبال ایران رخ داده بگویم مطلب بسیار جالبی دارم ولی نه امروز! ما امروز گروهی از بازیکنان را داریم که میلیونها هواداران دارند، همه تمرکز ما روی این بازی است، البته احساساتی بودن این بازی می تواند تاثیر گذار باشد. همه چیز برای برنده و هیچ برای بازنده است، جای افسوسی هم برای تیم بازنده وجود ندارد.

هیچوقت نخواستم فوتبال را پیچیده کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه فربیک امروز در مورد تاکتیکی دفاعی ایران صحبت کرد و آیا فردا تیم ملی یک بازی تهاجمی ارائه خواهد کرد یا خیر گفت: با خنده.... نمی توانم همه چیز را بگویم! در تک تک ثانیه های بازی سعی کردم هنر خوب فوتبال بازی کردن را به بازیکنانم منتقل کنم. هیچوقت نخواستم فوتبال را پیچیده کنم و سعی من بر این است که ساده بازی کنیم. صحبت در مورد سیستم ۳-۳-۴ یا ۱-۵-۴ برای من اصلا مهم نیست، باید سعی کنیم خوب دفاع کنیم و مالکیت توپ را حفظ کنیم و به دروازه حریف برسیم.

در صورت قهرمانی امکان همکاری من با ایران وجود دارد

به گزارش فارس، کی روش در مورد اینکه آیا امکان دارد در صورت قهرمانی شما با تیم ملی ایران همکاری کنید گفت: بله البته! اگر شما بازی ها را ببرید همیشه این پیشنهادها وجود دارد، بازی فردا ۵۰- ۵۰ است، مطمئنا با تمرکز بالا باید به بازی فردا فکر کنیم، دوست دارم فقط به سرمربی و بازیکنان عمان برای بازی فردا فکر کنم و امیدوارم برنده بازی شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.