جورج واکر بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا تصویری از خودش را به همراه مطلبی در یک رسانه اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد او برای عوامل سرویس مخفی پیتزا برده است.

بوش غالبا در بحث‌های روز اجتماعی آمریکا مشارکتی نمی‌کند، اما این بار تصمیم گرفت تا در بحث تعطیلی دولت ورود کرده و پایان تعطیلی دولت فدرال را خواستار شود. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نوشت: "لارا واکر بوش و من واقعا از پرسنل سرویس مخفی و هزاران کارمند فدرال که برای کشورمان، بدون حقوق، سخت تلاش می‌کنند، سپاسگذاریم."

57815874

او در ادامه نوشت: "ما همچنین از شهروندانمان که از آنها حمایت می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. زمان آن فرا رسیده است که رهبران دو طرف، سیاست را کنار بگذارند، متحد شوند و به این تعطیلی پایان دهند."

جورج بوش در سخنانش به نام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که درخواست بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی کرده است یا نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یا سناتور چارلز شومر اشاره‌ای نکرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی گفته است، یکی از روسای جمهوری پیشین آمریکا به صورت خصوصی از او خواسته تا این دیوار مرزی را بسازد اما تمام چهار رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که در قید حیات هستند، بیان چنین مطلبی را تکذیب می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.