در ادامه دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه دو دیدار به صورت همزمان برای مشخص شدن تکلیف نهایی گروه E برگزار شد.

عربستان صفر - قطر ۲

المعز علی عبدالله دو گل 46 و 80 برای عنابی‌ها گلزنی کرد تا موجبات صدرنشینی کشورش را فراهم آورد.

در حساس‌ترین دیدار امشب دو تیم عربستان و قطر برای مشخص شدن تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند که درنهایت این دیدار پر حاشیه با نتیجه 2 بر صفر به سود قطر خاتمه یافت.

در نیمه اول بخصوص مابین دقایق 35 تا پایان نیمه اول قطر با حملاتی که از جناح چپ خود طرحی ریزی می‌کرد دروازه عربستان را تهدید کرد و یک پنالتی به دست آورد که توسط الهایدوس هدر رفت و درست 5دقیقه بعد عنابی‌ها توسط المعز علی عبدالله به گل رسیدند و نیمه اول را با برد پشت سر گذاشتند.

در نیمه دوم باز هم این قطر بود که بهتر بازی می‌کرد و روی یک ضربه کرنرل به گل دوم دست یافت اما با اشتباه فاحش داور این گل مردود اعلام شد.در ادامه عربستان که میل چندانی برای مصاف مقابل ژاپن نداشت با آتش زد تا دروازه قطر را باز کند اما اینبار هم دروازه خود را گشوده شده دید و به عنوان تیم دوم مسیر صعود را پیش گرفت.

لبنان ۳ -کره شمالی یک

فلیکس ملکی 27 ال حلوه 66 وحسن ماتوک 80 برای لبنان گلزنی کردند.

لبنان که در بازی مقابل عربستان نمایش خوبی داشت و از مصاف مقابل قطر هم نمایش چندان بدی نداشت در سومین دیدار خود کره‌شمالی را با نتیجه پر گل شکست داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.