وینفرد شفر بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی گفت: ما حدود هفتاد دقیقه خوب بازی کردیم. آمادگی جسمانی خوبی را در بازیکنانم دیدم و نمایش خوبی ارائه کردیم. باید در پاس‌های آخر بیشتر دقت کنیم و در ضربه آخر هم محکم‌تر به توپ ضربه بزنیم. در تیم ما علاقه، شور و شوق زیادی وجود دارد.

او افزود: امروز دیدید که میثم تیموری، مرتضی آقاخان و محسن کریمی هم برای ما بازی کردند. ما تلاش می‌کنیم تیم خوبی را آماده کنیم و امیدوارم وقتی به تهران برگشتیم، این آفتاب وجود داشته باشد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما یک سری مشکلات داریم ولی با این وجود، هروقت تیم‌مان اینگونه بازی کند، خوشحالیم.

او درباره جوانان تیمش گفت: ما در این شش ماه تلاش کردیم تا استقلال جدیدی بسازیم. من مطمئنم که هواداران ما به خوبی از جوانان حمایت می‌کنند. ما باید به جوانان شانس بازی دهیم و از آن‌ها بخواهیم تا تلاش کنند. آن‌ها اشتباهاتی خواهند داشت ولی در نهایت اتفاقات خوبی رقم خواهند زد. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و مطمئنم که آن‌ها پشتیبان جوانان هستند. تلاش ما بدست آوردن ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.

شفر درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم. چندتن از بازیکنان قبلی ما و چندتن از بازیکنان فعلی ما در این مسابقات به میدان رفته‌اند و عملکرد خوبی داشته‌اند. این اثر کارهای ما در گذشته است و ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من عاشق استقلال هستم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.