محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره‌ نظر برخی چهره‌ها مبنی بر لزوم ادامه‌ مذاکرات با اروپا بر سر موضوع موشکی گفت: ما با طناب پوسیده‌ اروپایی‌ها به چاه برجام رفتیم و این افراد ابتدا باید بگویند برجام چه منافعی برای ما در پی داشته است که بخواهیم این مذاکرات را با موضوعات دیگر ادامه دهیم. لذا هرگونه مذاکراتی که نحوه‌ آن را غربی‌ها مشخص کنند حتما صادقانه نیست و آنها اهداف شوم خود را در پی این درخواست‌ها دنبال می‌کنند.

وی افزود: امروز اگر امریکا یا رژیم صهیونیستی نمی‌توانند نگاه چپ به خاک ایران داشته باشند، ناشی از همان قدرت بازدارندگی موشکی ما است. هرکسی چنین موضوعاتی را مطرح می‌کند یا عامل و سرسپرده دشمنان است و یا فردی است که از هر جهت بی‌اطلاع است.

نماینده‌ مردم لنجان در خصوص اینکه برخی از رهبری درخواست می‌کنند که در مورد مذاکرات موشکی و حضور منطقه‌ای ایران، بحث نرمش قهرمانانه را مجددا مطرح کنند، گفت: این همان درخواست نتانیاهو است که برخی از جریان‌های سیاسی و مسئولان امروز در کشور آن را مجددا تکرار می‌کنند. این اظهارات ناشی از وابستگی به دشمنان و در بهترین حالت ناشی از بی‌اطلاعی این افراد از مسائل سیاسی است. باتوجه به تجربه‌های تاریخی و اتفاقات امروز منطقه، هرگونه عقب نشینی امریکا ناشی از اقتدار ایران است و بازگویی این حرف‌ها در داخل در راستای خدمت به دشمنان است.

کوهکن در اظهارنظری پیرامون ادعای برخی مسئولان مبنی بر عدم تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر نابودی اسرائیل  و استحاله‌ آرمان‌های ایشان تصریح کرد: هرکس درباره حضرت امام(ره) ادعایی کند و گفته‌ای را به ایشان نسبت دهد، این وظیفه خطیر دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) است که باید نسبت به این‌گونه موارد حساس باشد و در برابر چنین تحریفاتی واکنش مناسب نشان بدهند. نکته دیگر این است که جریان مرعوب غرب از ابتدای انقلاب همواره سعی در استحاله‌ تفکرات امام(ره) و انقلاب داشتند و پروژه‌ تحریف سخنان امام خمینی(ره) در راستای همین امر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.