ویدئویی که به تازگی منتشر شده، شگرد عجیب یک سارق چینی را برای سرقت از یک موبایل فروشی به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده، مشاهده می‌شود که این سارق احمق برای دستیابی به این محصولات قیمتی ناگهان به سمت درب شیشه‌ای فروشگاه می‌دود و با شکستن شیشه وارد موبایل فروشی می‌شود. این سارق که در ابتدا برای بازکردن قفل فروشگاه موفق نشده بود، ناگهان تصمیم گرفت با این شیوه خطرناک و عجیب وارد مغازه شود.

 

این جوان در حالی که با سرعت زیادی اقدام به دویدن به سمت درب شیشه‌ای کرده بود، پس از برخورد شدید با شیشه و شکستن آن موفق به وارد شدن به آنجا شد. او پس از برداشتن تعدادی از گوشی های داخل ویترین پا به فرار گذاشت اما این تمام ماجرا نبود. در حالی که سارق جوان تصور می‌کرد چند گوشی گرانقیمت را به دست آورده، بعداً مشخص شد او در واقع گوشی‌های ماکت فروشگاه را به سرقت برده است. بنا بر گفته یکی از کارمندان این فروشگاه هزینه نصب درب شیشه ای بیشتر از قیمت ماکت های به سرقت رفته است. این حادثه در یکی از فروشگاه‌های شهر " یانگژو" چین رخ داد. هنوز میزان آسیب‌دیدگی این جوان خام مشخص نشده است.

گفتنی است؛ شگرد عجیب و خطرناک این سارق چینی برای سرقت از این فروگشاه موبایل در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز شگرد یک سارق اهل ترکیه برای سرقت از یک جواهر فروشی خبرساز شده بود. این سارق پس از قرار دادن یک حلقه الماس روی زبان خود با نوشیدن آب اقدام به قورت دادن آن کرده بود. پلیس پس از حضور در جواهرفروشی و بازداشت سارق از او خواست حلقه را به جواهرفروش برگرداند یا هزینه آن را پرداخت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.