جوان هندوستانی که با شیوه عجیبی اقدام به برپایی جشن تولدش در خیابان کرده بود، خبرساز شد. در این اقدام عجیب این جوان به جای بریدن کیک اقدام به شلیک گلوله به سمت آن کرد.

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده این جوان را در حالی که به همراه چند نفر از دوستانش در حال شلیک به سمت کیک است، نشان می‌دهد. آنها در حالی که با هم مشغول صحبت هستند، اقدام به تیراندازی به سمت کیک می کنند.

در حالی که در ابتدا محل تهیه ویدئو منطقه اوتار پرادش اعلام شد اما پلیس محلی هندوستان آن را رد کرد. گفته می‌شود محل اصلی تهیه ویدئو منطقه «مروت» هندوستان بود. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی هندوستان به اشتراک گذاشته شد و تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی این کشور شد.

هنوز مشخص نیست این جوان هندوستانی به چه دلیل اقدام به برپایی جشن تولدش به این شکل عجیب کرده است. این ویدئو تاکنون توجه هزاران بیننده را به خود جلب کرده است. کاربران ضمن به اشتراک گذاری ویدئو با درج کامنت انتقاد خود را از عمل خطرناک این چند جوان ابرز داشتند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تابحال چنین صحنه ای را ندیده بودم. اینکه یک نفر در بهترین روز زندگی اش دست به اقدام خطرناک این چنینی بزند چه معنی دارد!» همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «امیدوارم این جشن تولد خطرناک بدون حادثه به تمام رسیده باشد اما تصور کنید اگر یکی از این گلوله‌ها به یکی از افراد حاضر در ویدئو برخورد می کرد. جشن تولدی که با اقدامی احمقانه به سوگواری تبدیل شد!»

گفتنی است؛ اقدام این چند جوان هندوستانی در برپایی این جشن تولد عجیب در حالی خبرساز می شود که هنوز پلیس این کشور گزارشی در خصوص حادثه تیراندازی و مجروح شدن احتمالی فرد یا افرادی دریافت نکرده است. انتظار می رود این جشن تولد خطرناک بدون وقوع حادثه ای خطرناک به اتمام رسیده باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.