خاله امیرحسین درباره این ماجرا به خبرنگار «ایران» گفت: ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح روز ۱۶ دی امیرحسین مثل همیشه به مدرسه‌اش در محدوده مشیریه رفت. ساعت ۱۲:۱۵ بود که از مدرسه با مادرامیرحسین تماس گرفتند و مدعی شدند که وی در مدرسه خوابیده است. 

از آنجایی که مادر امیرحسین ابتدا باید پسر کوچکش را نزد یکی از بستگان می‌گذاشت و بعد به مدرسه می‌رفت و این کار زمان بر بود از خواهر کوچکترمان خواست تا به‌دنبال امیرحسین برود. او ادامه داد: زمانی که او به مدرسه رسید امیرحسین را دید که خوابیده و از دهانش کف بیرون آمده است. 

بلافاصله به خواهرم خبر داد و زمانی که خواهرم به مدرسه  رسید به کمک مدیر و معاون او را به درمانگاه نزدیک مدرسه می‌برند که پزشک درمانگاه می‌گوید بچه در کماست و باید او را هر چه سریع‌تر به بیمارستان منتقل کنید. 

امیرحسین را به بیمارستان می‌برند و همان موقع سی پی آر می‌شود. دکتر می‌گوید بچه مرگ مغزی شده با این حال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. 3 روز بعد مرگ مغزی امیرحسین تأیید شد و ساعت 8:30 دقیقه صبح 25 دی هم فوت کرد. خاله امیرحسین در رابطه با علت این حادثه گفت: زنگ تفریح اول، دو تا از دانش‌آموزان کلاس ششم موقعی که او خواسته بود از بوفه مدرسه خرید کند با او درگیر می‌شوند. 

یکی از بچه‌ها او را هل می‌دهد و سرش به بوفه می‌خورد. امیرحسین زمانی که به کـــــــــــــــــــلاس برمی گردد دچار حالت تهوع شده در کلاس به همکلاسی‌هایش می‌گوید که کتک خورده و به مامانم زنگ بزنید. اما کسی به او توجه نمی‌کند و به معلمش می‌گوید که خوابم می‌آید، معلم هم می‌گوید لابد دیشب دیر خوابیدی. امیرحسین هم کاپشنش را زیر سرش می‌گذارد و روی صندلی مدرسه می‌خوابد. ساعت مدرسه که تمام می‌شود معلم او را صدا می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود با کمک پرسنل مدرسه او را از کلاس به طبقه پایین منتقل می‌کنند و با مادرش تماس می‌گیرند ولی نمی‌گویند که چه اتفاقی رخ داده است.

زن جوان ادامه داد: دکتر به ما گفت ضربه‌ای که به سر امیرحسین خورده کشنده نبوده و اگر او را همان موقع به بیمارستان منتقل کرده بودند او زنده می‌ماند. ما از مدیر و معاون و معلم امیرحسین شکایت داریم و قصور آنها در انتقال او به دکتر و خبر ندادن به خانواده‌اش باعث این اتفاق شده است.بازپرس جنایی تهران دستور بررسی دوربین‌های مداربسته مدرسه و تحقیق از کادر آموزشی و دانش‌آموزان را صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.