در شرایطی که همه درگیر رقابت های جام ملت های آسیا هستند و رقابت های لیگ برتر هم به تبع آن در تعطیلات زمستانی به سر می برد، تیم ها در کنار برگزاری اردوهای آماده سازی خود برای نیم فصل دوم، به فکر جذب بازیکن و تقویت تیم خود برای ادامه رقابت های لیگ هستند.

با این حال در هفته ای که گذشت، چندان جا به جایی های مهم و داغی رخ نداد تا رقابت های نقل و انتقالاتی در خرید بازیکنان سرشناس و تراز اول، به ادامه فرصت باقی مانده موکول شود.

تراکتور و احتمال یک انفجار

پر سر و صدا ترین تیم ایران در بازار نقل و انتقالات پس از جذب کوین کنستانت و محمدرضا اخباری طی روزهای گذشته، و پس از اینکه جورج لیکنز را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، حالا در پی آوردن مهاجم سابق تیم ملی به ایران است.

رضا قوچان نژاد پس از اینکه حضورش در پرسپولیس منتفی شد، حالا با پالس های از تبریز مواجه شده و هیچ بعید نیست که اگر خواسته های مالی لژیونر سرشناس فوتبال ایران برآورده شود او برای ادامه فوتبالش مثل شجاعی و دژاگه و حاج صفی تراکتورسازی را انتخاب کند.

 

استقلال و پرسپولیس؛بی خبری

در حالی که استقلالی ها طی این مدت منتظر بودند که تیم شان با خرید بازیکن،جایگزینان مناسبی برای الحاجی گرو،نویمایر و جابر انصاری پیدا کند،اما تا این روز هیچ خبری از جذب بازیکن جدید نیست و این اتفاقی بسیار عجیب در اردوی آبی پوشان است.

در این بین خبر بازگشت سرور جپاروف به جمع استقلالی ها هم به کلی منتفی شد تا در حال حاضر فقط امید نورافکن هنوز شانس بازگشت و پوشیدن پیراهن آبی را داشته باشد.

گفته می شود مسئولین استقلالی مذاکراتی را با یکی دو بازیکن خارجی داشته اند اما هنوز نتیجه خاصی در بر نداشته است.

در پرسپولیس هم این روزها خبر خاصی جریان ندارد و این تیم در کشور قطر به تمرین مشغول است. آن ها به غیر از بازیکنانی که قبلا جذب کرده اند،طی روزهای اخیر هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند اما طی روزهای آینده باید منتظر فعالیت های بیشتر این باشگاه بود.

سلبریتی ها؛از خلعتبری تا لک و صادقیان

سه بازیکن سرشناس و نسبتا پر حاشیه فوتبال ایران طی روزهای اخیر تیم های جدیدی را برای ادامه بازی خود انتخاب کردند.

محمدرضا خلعتبری که در نیم فصل اول در پدیده شاگرد یحیی گل محمدی بود، از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست تا در تیم سابقش شاگرد علیرضا منصوریان شود.

پیام صادقیان هم پس از حضوری ناموفق در لیگ ترکیه به سپیدرود رشت پیوست تا بالاخره بتواند برای علی کریمی به میدان برود و حامد لک هم پس از نیم فصلی پر ماجرا در نساجی قائمشهر، از این تیم جدا شد و به سایپا پیوست تا زیر نظر علی دایی به فوتبالش ادامه دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.