روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل مقابل عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خدا را شکر که به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردیم. 

وی در مورد خشن شدن مسابقه و کارت‌های زردی که بازیکنان تیم ملی در این بازی گرفتند، اظهار داشت: بازی سخت فیزیکی را شاهد بودیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد بازی راحت‌تر می‌شد اما خدا را شکر که به عنوان سرگروه صعود کردیم. ان‌شاءالله با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

چشمی در مورد اینکه از نظر فیزیکی بازی سخت بود، گفت: طبیعی بود که آنها برای سرگروهی بیایند  ما هم تمام تلاش‌مان را کردیم اما موقعیت‌هایمان گل نشد فکر می‌کنم روند طبیعی بازی را شاهد بودیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه بازیکنان نسبت به تصمیمات ایرماتوف داور مسابقه حساس شده بودند و به او اعتراض کردند، اظهار داشت: هم پنالتی روی امید ابراهیمی شد هم دومین شوتی که ما زدیم به دست بازیکن  عراقی برخورد کرد و صددرصد پنالتی بود نمی‌دانم چرا داور این پنالتی‌ها را نگرفت. فکر می‌کنم با داور پشت‌دروازه و کمک داور هم صحبت کرد اما نمی‌دانم چرا اعلام پنالتی نکرد به جز پنالتی موقعیت‌های گل داشتیم. اما خدا را شکر که به عنوان سرگروه کردیم ان‌شاءالله در مراحل بعدی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.