آیت الله سید احمد علم الهدی سه شنبه شب در دیدار با مدیران و خبرنگاران رسانه های خراسان رضوی که به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج رسانه در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: امروز آنچه انقلاب را دچار مشکل کرده وجود مدیران خسته است که روزی در میدان مبارزه در خط مقدم بودند اما گذشت زمان آنها را خسته کرده و حالا می گویند ما می خواهیم به زندگی خودمان برسیم.

وی افزود: البته ما به این افراد می گوییم هیچ اشکالی ندارد و می توانید به زندگی شخصی خودتان برسید اما مشکل اینجاست که آنها حاضر به کنار رفتن از مسئولیت نیستند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: این افراد به ویروسی برای انقلاب تبدیل شده اند و در خیلی از موقعیت ها حضور دارند و حاضر به ترک پست خود نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وزیری که خودش ۲۰ شرکت تجاری دارد و حتی وقت نمی کند شماره حساب این شرکت ها را چک کند چگونه می خواهد مشکلات مردم را بررسی و حل کند زیرا فرصتی برای این کار ندارد.

وی اظهارکرد: تلاش دشمن در دهه چهارم انقلاب ایجاد فتنه جدید برای سال ۹۸ است تا بتواند کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکسره کند و در این شرایط با ابزار اقتصادی و رسانه به جنگ ما آمده است.

امام جمعه مشهد گفت: بی دین کردن جوانان با استفاده از ابزار رسانه و ایجاد نارضایتی عمومی با وارد کردن فشار اقتصادی به مردم دو راهبرد دشمن است که خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه جنگ نرم باید توطئه های رسانه ای استکبار را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: کسی مخالف شادی و نشاط مردم نیست اما دشمن دقیقا می خواهد به بهانه شادی بی دینی و ولنگاری را در جامعه ترویج دهد که اگر این اتفاق رخ دهد دشمن به اهدافش رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج اشرافی گری موضوع دیگری است که توسط دشمن دنبال می شود و از این مسیر می خواهد افرادی که دارای درآمد کمتری هستند را از انقلاب ناراضی کرده و به عنوان پیاده نظام از آنها استفاده کند.

علم الهدی گفت: اعتقاد ما این است که این انقلاب هیچگاه شکست نخواهد خورد اما معنای آن کنار گذاشتن مبارزه نیست و باید بگوییم رویارویی با استکبار از سال ۴۲ آغاز شده و تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.