محسن رفیق‌دوست در پنجمین همایش مدیریت جهادی بیان کرد: دو سال پیش مقام معظم رهبری به یکی از دوستان قدیمی ما فرموده بودند چهل، پنجاه نفر از رفقای دهه ۴۰ من را جمع کنید و نزد من بیاورید. یک روز ۵۰ نفر شدیم و خدمت ایشان رسیدیم و این را هم بگویم که ۱۲ نفر از این دوستان با ویلچر به دیدار رهبری آمدند، قرار بود چند نفری در مباحث مختلف خدمت ایشان گزارشی به طور خلاصه و کوتاه مطرح کنیم. اقتصاد مقاومتی سهم من شد. در پیشنهاداتی که خدمت مقام معظم رهبری دادم و ایشان هم به رئیس جمهور ارجاع دادند گفتم همان‌گونه که شما فرمودید سیاسی نیستم یک انقلابی‌ام بنده نیز با تمام وجود معتقدم اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی با انقلابی بودن میسر می‌شود وگرنه رسیدن به یک اقتصاد مقاوم شدنی نیست.

رفیق دوست ادامه داد: امروز سرعت کار نسبت به زمان جنگ خیلی پایین است. در همین جلسه یکی از مدیران سابق شهرداری تهران حضور دارد، در دوره قبلی مدیریت شهری هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح می‌شد، اما اکنون ۲۰ ماه است که یک ایستگاه مترو افتتاح نشده است و این با مدیریت جهادی تطابق ندارد.

وی افزود: در زمان جنگ ۱۴ کیلومتر پل شناور ظرف ۱۶ روز ساخته و نصب شد. در همین کارخانه‌ها البته نه کارخانه‌های با وضعیت امروزی که از نیروهای عظیم کشور استفاده نمی‌کند در عملیات کربلای چهار ظرف مدت پنج ماه ۱۲ میلیون توپ و گلوله ساخته شد، این در حالی بود که ساخت این تعداد مهمات ۱۸ ماه زمان لازم داشت.

رفیق دوست با اشاره به شبهات ایجاد شده پیرامون عملیات کربلای ۴ و ۵ گفت: زمانی که عملیات به آن صورت که می‌خواستیم پیش نرفت فرماندهی به درستی عقب نشینی داد و دشمن فریب خورد چرا که به نیروهایش استراحت داد؛ بنابراین مسائل غلطی که در مورد عملیات کربلای ۴ و ۵ در فضای مجازی مطرح می‌شود واقعیت ندارد. وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی امروز محتاج همان سرعت عمل دوران دفاع مقدس در مدیریت کشور هستیم و مدیریت جهادی و داشتن روحیه انقلابی مهمترین اصل برای رفع مشکلات کشور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.