عبدالناصر همتی، عصر امروز در دیدار با کارکنان معاونت ارزی بانک مرکزی عنوان کرد: در شرایط ویژه فعلی اقتصاد کشور، فعالیت های کارکنان معاونت ارزی زیر ذره بین است و بسیاری از امور کشور به تلاش های شما در حوزه هایی مانند نقل و انتقالات ارزی وتأمین نیازهای ارزی واحدهای تولیدی و خدماتی و خصوصا کالاهای اساسی و دارو و نیز مدیریت بازار ارز بستگی دارد؛ لذا ضروری است که با مسئولیت و جدیت هرچه بیشتر به اقدامات خود ادامه دهید.

همتی ضمن اشاره به رضایت ایجاد شده از عملکرد حوزه ارزی بانک اظهار کرد: امیدواریم با فعالیت های شما عزیزان روند ثبات در بازار ارز ادامه یابد.

رییس شورای پول واعتبار با اشاره به انتظارات بالای مردم و مسئولین از بانک مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با شرایط حساس و ویژه ای روبه رو هستیم که مطمئن هستم با اتکال به خداوند وتلاش همکاران این ایام سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه باید کارکنان فعالیت های خود را با توان و با اقتدار هر چه بیشتر برای خدمت به مردم پیش ببرند، عنوان کرد: باید همه به دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات هرچه بیشتر در بازارهای پول و ارز باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.