سرهنگ حمداله علیزاده با اعلام خبر بازداشت ضارب سکه‌های تقلبی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان درباره کلاهبرداری در قالب فروش سکه‌های تقلبی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات برای بازداشت متهم این پرونده به نام سعید آغاز شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فرد کلاهبردار، سکه‌های مذکور تقلبی از جنس "برنج" را با نام یکی از شرکتهای معتبر ضرب کرده و به فروش رسانده است.

وی افزود: متهم ۱۲ آبان ماه امسال در محل سکونتش واقع در اسلامشهر دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اعتراف کرد که بیش از ۷۰ عدد سکه تقلبی را ضرب و به قیمت روز در بازار تهران به برخی صرافی‌ها و مردم به فروش رسانده، دستگاه ضرب سکه جعلی را از محدوده "خلازیر" خریداری کرده و مدتی بعد نیز در همان محله فروخته است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ؛ با اعلام این خبر گفت: تاکنون حدود ۷۰ مالباخته از این متهم، شکایت کرده و افرادی که به این شکل از آنها کلاهبرداری شده، می‌توانند برای اعلام شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.