دونالد ترامپ در پی ساختن دیواری عظیم در مرز میان آمریکا و مکزیک است، این رویداد از زمان روی کار آمدن ترامپ بحث داغی شده است اما سال‌های پیش از این ترامپی دیگر در دنیای سریال‌های تلویزیونی می‌خواست دیواری از همین جنس بنا کند.

سریال «Trackdown» بین سال‌های ۱۹۵۷ تا ۱۹۵۹ در آمریکا پخش می‌شد. این سریال فقط ۲ فصل دوام آورد و چندان شهرتی میان علاقه‌مندان دنیای تصویر پیدا نکرد اما پس از گذشت نیم قرن به لطف یکی از پروژه‌های جنجالی ترامپ نام این سر زبان‌ها افتاده است.

ماجرا از این قرار است که در یکی از قسمت‌های این سریال با عنوان «پایان جهان» مرد شیادی به نام ترامپ وارد شهر می‌شود و با ترساندن مردم از خطری بزرگ پیشنهاد می‌کند که با کشیدن دیواری عظیم آن‌ها را از نابودی نجات دهد.

البته این تنها نکته جالب ماجرا نیست. از آنجا که ماجرای این سریال شباهت بی‌نظیری با رویدادهای اکنون دارد، مخالفان دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا امیدوارند که پایان آن نیز در دنیای واقعی تکرار شود.

ترامپ سریال «Trackdown»‌ در پایان به جرم کلاهبرداری و فریب مردم دستگیر می‌شود.

البته این ویدئو تازه پیدا نشده و پیش از این نیز چند بار از آن نام برده شده بود اما اکنون با داغ شدن بحث اختلاف کنگره آمریکا و دونالد ترامپ بر سر بودجه احداث دیوار میان آمریکا و مکزیک در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است.

منبع:‌ ایندیپندنت / ۱۰ ژانویه

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.