محسن امیر یوسفی تهیه کننده و کارگردان فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» درباره روند ساخت این فیلم گفت: پروانه ساخت این فیلم در ۱۳۹۱/۴/۷ صادر شده و اولین‌پروانه نمایش آن در ۱۳۹۶/۶/۲۵ صادر شده است. مقصر این تاخیر در صدور پروانه نمایش هم من نیستم!

او ادامه داد: در ضمن طبق خبری که هفته قبل دادیم آقای دلپاک‌صداگذاری نسخه جدید را تازه تمام کردند و طبق درخواست آقای داروغه زاده بعد از دادن پروانه نمایش سال ۹۶ یک سکانس این فیلم در سال ۹۷ مجددا فیلمبرداری شد که دوباره در ۱۳۹۷/۷/۹ پروانه نمایش دوم برای این فیلم صادر شد.

امیر یوسفی افزود: با اتمام فیلمبرداری مجدد یک سکانس در سال جاری و صداگذاری نسخه جدید در هفته گذشته و صدور پروانه نمایش دوم در مهرماه ۹۷ عملا تاریخ اتمام تولید نسخه جدید فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» سال ۱۳۹۷ می‌شود.

سیمون سیمونیان مدیردبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» روز گذشته درباره نمایش ندادن فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» برای هیات انتخاب گفته بود: بر اساس آیین نامه منتشر شده تاریخ تولید فیلم‌هایی بخش‌ مسابقه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نباید قبل از سال ۹۶ باشد و این فیلم در سال ۱۳۹۱ تولید شده است.

او ادامه داد: فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» به دلیل مغایرت با آیین نامه امکان نمایش برای هیات انتخاب جشنواره را نداشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.