افشین داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارداد «کولاکوویچ» خرداد ماه امسال توسط رییس وقت فدراسیون والیبال امضا شده و ایشان ۱۷ دی‌ ماه وارد ایران می شود تا در مورد نحوه هدایت تیم ملی مذاکره کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهمترین رویداد والیبال کشور برگزاری کیفی تر رقابت های لیگ برتر است تا والیبالیست های آماده و جدیدی به پیکره ورزش کشور وارد شود.

وی در ادامه به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هفت هیات استانی والیبال به صورت سرپرستی اداره می‌شود و برای برگزاری جمع فدراسیون باید مجامع انتخاباتی استان های مربوطه برگزار شود تا روسای انتخابی امکان رای دادن در مجمع فدراسیون را داشته باشند.

وی بیان کرد: پس از معرفی تمامی روسای هیات‌های استانی، انتخابات فدراسیون نیز با برنامه ‌ریزی های دقیق و اعلام قبلی برگزار می شود.

سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته در فدراسیون های ورزشی و خداحافظی «احمد ضیایی» از فدراسیون والیبال، گفت: همه به اجرای قانون موظف هستند و هیچ بازنشسته ای از این قانون مستثنی نیست؛ مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز قادر به دخل و تصرف در ماندن یا رفتن روسای فدراسیون ها نیستند.

داوری در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور تیم دورنای ارومیه در لیگ برتر که شاکله اصلی آن را والیبالیست های تیم ملی نوجوانان تشکیل می دهد، افزود: مسوولان و متولیان این تیم در آذربایجان غربی با حمایت از این تیم مسیر پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور را هموار کردند و این امر جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی میزبانی شهر ارومیه در برگزاری سه دیدار از رقابت های هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال را اتفاق مبارکی اعلام کرد و افزود: والیبال یکی از پربیننده ترین رشته های ورزشی حال حاضر جهان است و بدون شک شهر ارومیه با برگزاری این رویداد مهم جهانی بیش از گذشته مطرح و مشهورتر می شود.

داوری گفت: تیم ملی بزرگسالان ایران در رنکینگ هشتم و تیم های نوجوانان و جوانان در رده نخست جهان قرار دارد و این موفقیت ها ماحصل تلاش خانواده بزرگ والیبال کشور است که باید برای بهبود و حفظ آن کوشش کرد.

به گزارش ایرنا امروز چهارشنبه /۱۲ دی ماه/ تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال بین افشین داوری، سرپرست فدراسیون و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امضا شد. 

طبق تفاهم نامه مذکور دیدارهای آن هفته از ۲۴ تا ۲۶ خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود. 

بر اساس تفاهم نامه دیگری شهر اردبیل نیز میزبان هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال خواهد بود. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.