سلام

پیرو درج اخبارهای مربوط به آقای رحیم پورازغدی در چند روز اخیر باید مطالبی را برای خدمت به علم و عالم به عنوان یک محقق خدمت شما عرض نمایم. صرفا جهت معرفی عرض کنم که بنده کمترین سی سال است در دانشگاه خدمت میکنم و در حال حاضر استاد تمام و صاحب سیصد مقاله و ده ها کتاب هستم.

به عرض میرساند که نظریه پرداز کسی است که صاحب یک مدل نظری جدید باشد. آقای رحیم پور دو هنر دارد یکی روخوانی از نهج البلاغه و متون دینی با صدایی رسا و دوم هتاکی به دیگران که در دوره های سیاسی مختلف پیشین به مدد صدا و سیما بالاخره کسی پیدا شده است که مورد انتقاد تند و تیز ایشان قرار گیرد. از منظر علمی ساده ترین و بی ارزش ترین نوع معروف شدن تخریب دیگران است. صاحب نظر شدن با مقاله علمی و تالیف و تصنیف بدست می آید. چقدر جای مطهری ها خالی است.

جناب استاد نمی دانند این جوان ها و حتی کودکانی که ایشان را به عنوان فرد فرهنگی- به مدد صدا و سیما- میبینند مسولیت سنگینی بر گردن ایشان می گذارند که کمتر از کربلای ۴ نیست. توصیه دوستانه بنده به ایشان این است که دل به احسنت های اطرافیانی نبندید که یک هزارم فالور های خواننده های بداخلاق نیست! این چاقویی که تیز میکنید دست خودتان را خواهد برید. چرا از گذشته ها- نه گذشته های دور همین پنج شش سال پیش- درس نمیگیرید. آیا هنوز روشنایی های آن هاله نور چشمان شما را خیره نکرده است؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.