اولین گردهمایی قویترین مردان ایران به همت بازرگانی قراچورلو با حضور ابوالفضل قناعتی رییس هیات پرورش اندام استان تهران،جمعی از قهرمانان پیشکسوت این رشته ورزشی از جمله مهدی فاطمی،محراب فاطمی،محمود قراچورلو، حمید سلطان و همچنین قهرمانان جوان قویترین مردان ایران برگزار شد.

1

در ابتدای این مراسم رییس هیات پرورش اندام استان تهران ضمن تشکر از متولیان برگزاری این گردهمایی، محدودیت های دیکته شده به قویترین مردان ایران را دلیل کم فروغی این رشته در سالهای اخیر عنوان کرد.قناعتی در ادامه افزود:برگزاری این همایش همدلی بیشتری را بین قویترین مردان به وجود می آورد.هدف گذاری هیات پرورش اندام استان تهران برگزاری کلاس های آموزشی، تخصصی و همچنین استعدادیابی در این رشته قهرمانی است.

2

در ادامه این همایش مهدی فاطمی پیشکسوت قویترین مردان ایران، نخستین برنامه کمیته قویترین مردان را راه اندازی کلاس های حرفه ای مربیگری و داوری عنوان کرد.وی هدف بعدی کمیته را شروع دوباره مسابقات قویترین مردان دانست.

محمود قراچورلو دیگر پیشکسوت قویترین مردان ایران که از متولیان اصلی برگزاری این گردهمایی بود با اشاره  به لزوم احیای شخصیت، منزلت و همچنین منش پهلوانی قویترین مردان در جامعه گفت: برنامه ریزی دقیق و مدون برای این رشته پهلوانی لازم است.متاسفانه با وجودی که 20 سال از شروع فعالیت قویترین مردان می گذرد اولین گردهمایی این رشته امروز برگزار می شود. به نظر من در ادامه تشکیل یک مجمع 40 نفره جهت انتخاب کمیته داوران،کمیته انضباطی و ... لازم است و همچنین پیشکسوتان به عنوان بنیانگذاران این رشته ورزشی باید حمایت بیشتری از قویترین مردان داشته باشند.

3

حمید سلطان دیگر پیشکسوت قویترین مردان ایران  در ادامه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش با اشاره به جایگاه نه چندان قوی این رشته قهرمانی در کشور به ذکر نکاتی از قبیل حضور پرقدرت تر فدراسیون و همچنین استقلال حرکتی کمیته قویترین مردان پرداخت.وی افزود:قهرمانان ما پتانسیل لازم برای جهانی شدن را دارند،اما نباید از حمایت این جوانان غافل شد.

4

 

5

6

7

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.