مهدی تاج  در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست روسای فدراسیون ها را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در این نشست دکتر سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند .

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا  برپا می شود و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

تاج با اشاره به این مهم که تیم ملی ۴۲ سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده است ، اظهار داشت:ظرفیت تیم ها  با دوران گذشته تفاوت پیدا کرده اسا و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است و خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم دکتر سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید کردند حمایت لازم را انجام می دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری فدراسیون را مورد توجه قرار داد  و با بیان اینکه  زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی  است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد ، در آکادمی فوتبال افتتاح شده است ، اظهار داشت :  زمین های شماره یک و دو ، ساختمان پک و ایایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم ، باعث شده  با ظرفیت  نظام  جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا هستیم.

مهدی تاج گفت: زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته است اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع ورزشگاه آزادی نقشه را اصلاح کنیم و ساختمان در خور نام فدراسیون را احداث نماییم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.