با پایان نیم فصل نخست و نزدیک شدن به پنجره زمستانی نقل و انتقالات شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد تیم‌های مختلف شکل گرفته است.

چندی پیش خبری مبنی بر جذب بازیکنان خارجی توسط سپیدرود منتشر شد که درز این خبر باعث عصبانیت و ناراحتی علی کریمی از اعضای تیمش شده است. گویا قرار بر این بوده تا تایید نشدن سطح فنی این بازیکنان و نهایی شدن قراردادشان، خبر جذب آن‌ها رسانه‌ای نشود و به همین واسطه از برخی بازار گرمی‌های موجود در فصل نقل و انتقالات جلوگیری شود.

گویا تصمیم کادرفنی سپیدرود بر این شده این بازیکنان ابتدا در تمرینات تیم حاضر شده و مورد محک جدی قرار بگیرند و در صورت تایید آن‌ها توسط علی کریمی و دستیارانش حضورشان در جمع سرخپوشان گیلانی قطعی شود. نکته جالب توجه قیمت مناسب بازیکنان مدنظر است. علی کریمی که در ابتدای مالکیتش بسیاری از بدهی‌های سپیدرود به بازیکنان و کادرفنی سابق را پرداخت کرد، به دنبال این است با خرجی معقولانه وارد نقل و انتقالات زمستانی شود تا از عهده پرداخت قرارداد این بازیکنان برآید. حالا باید دید در نهایت این بازیکنان خارجی در تایید کادرفنی سپیدرود قرار می‌گیرند یا دیپورت خواهند شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.