کریم بوستانی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: حریف امروز ما تیم بزرگی است که کادر فنی بسیار قوی دارد و امیر قلعه نویی نیز مرد جام ها است. 

بوستانی با اشاره به اینکه برای این بازی حریف را آنالیز کرده بودیم و اتفاقا بازیکنان نیز به خوبی در میدان ظاهر شدند، تصریح کرد: با وجود اینکه در خانه به تساوی دست یافتیم ولی نتیجه حاصل شده برای ما خوب بود. هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند و ما می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم. 

وی همچنین گفت: بعد از این بازی ۱۲ روز تعطیلات خواهیم داشت و سپس با روحیه‌ای مناسب تمرینات خود را آغاز می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص گل سپاهان که با اعتراض شدید تیم استقلال خوزستان مواجه شد نیز گفت: بازیکن سپاهان قبل از سوت داور توپ را زد و داور هم اعلام گل کرد به همین دلیل به بازیکنان ما اعتقاد داشتند داور نباید گل را صحیح اعلام می‌کرد. 

بوستانی با اشاره به اینکه در این بازی ما ضد فوتبال بازی نکردیم، عنوان کرد: تلاش کردیم از فضای پشت دفاع سپاهان با استفاده از بازیکنانی نظیر دلفی و نامداری استفاده کنیم و به نتیجه هم رسیدیم. نه ضد فوتبال بازی کردیم و نه وقت کشی کردیم.

وی همچنین گفت: با امیر قلعه نویی در این بازی درگیر نشدم. من ۱۰ سال با او کار کردم. قلعه نویی استاد و بزرگ من است. بعد از بازی با وجود اینکه از نتیجه راضی نبود به سمتش رفتم و او به خوبی جواب داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.