محمدرضا خلعتبری در مورد تساوی تیمش برابر استقلال گفت: ما برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمده بودیم و در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در نیمه دوم نتوانستیم خواسته‌های گل‌محمدی را در زمین مسابقه پیاده کنیم. هر دو تیم برای گل زدن موقعیت‌هایی داشتند، ولی در نهایت بازی مساوی شد. این نتیجه برای ما بد نبود، چون در تهران از تیم خوبی مثل استقلال یک امتیاز گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در رابطه با اینکه آیا قبل از بازی برای مهدی رحمتی کری خوانده بود یا خیر، تأکید کرد: خیر، من و رحمتی دوست هستیم. البته در این بازی می‌توانستم روی یک ضربه ایستگاهی گل بزنم که متأسفانه ضربه‌ام گل نشد.

بیشتر بخوانید

یحیی گل‌محمدی: برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود/ قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می‌خواهد که تیم من ندارد

یحیی گل‌محمدی:کی‌روش باید بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست/ لیگ ما خوب دیده نمی‌شود و برای آن وقت نمی‌گذارند

وی در واکنش به ادعای استقلالی‌ها در خصوص اینکه داور مانع از برد آنها شد، خاطر نشان کرد: من این حرف را قبول ندارم. در دقیقه ۱۱ باید استقلال ۱۰ نفره می‌شد، چون بازیکن ما در موقعیت تک‌به‌تک قرار داشت، ولی دانشگر روی او خطا کرد. اگر این بازیکن اخراج می‌شد، قطعاً روند مسابقه تغییر می‌کرد. البته داور در مجموع عملکرد خوبی داشت و گل استقلال هم توسط کمک داور مردود اعلام شد.

خلعتبری در مورد اینکه برخی تیم‌ها از جمله استقلال معتقدند که داوری‌ها به سود پرسپولیس است، تصریح کرد: من اصلاً این حرف را قبول ندارم که داوری‌ها به سود پرسپولیس است. مگر می‌توان با یک بازی این‌طور قضاوت کرد؟ مگر می‌توان به راحتی از علیرضا فغانی انتقاد کرد؟ بزرگ‌ترین داورهای دنیا هم اشتباه می‌کنند و هر تیمی ممکن است از داوری سود یا ضرر کند. من معتقدم این اعتراض‌ها هیچ کمکی به داوری نمی‌کند. داوران ما شریف هستند و باید به آنها آرامش بدهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.