آس نوشت، ایسکو در منگنه قرار گرفته است. هافبک مالاگایی مدت‌هاست که با سطح خوب خود فاصله دارد و این وضعیت با حرکت زشتش مقابل هواداران رئال مادرید در دیدار برابر زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بدتر شد. هافبک اسپانیایی پس از این که با سوت‌های اعتراض آمیز هواداران روبرو شد، عصبانی شد و گفت: چه می‌خواهید؟

در تصاویر دیگری دیده می‌شود که ایسکو توهین هم می‌کند اما مخاطب اصلی‌اش مشخص نیست. این حرکت، آخرین رفتار هافبک اسپانیایی است که باعث شده است در رابطه با او بحث زیادی مطرح شود. او در زمان یولن لوپتگی در ۷۰ درصد دقایق حضور داشت اما در دوران سانتیاگو سولاری این درصد به ۳۲ رسیده است.

باشگاه نخستین مقامی است که از روی فرم نبودن این بازیکن ناراضی است. همچنین رفتار ایسکو با کادر فنی جدید نیز خوب نیست. به همین خاطر سولاری، او را برای دیدار برابر رم جریمه کرد و ایسکو مجبور شد بازی را در جایگاه تماشاگران تماشا کند. باشگاه مادریدی ترجیح می‌دهد شرایط هافبک مالاگایی بهتر شود اما اگر وضعیت این بازیکن تا چند ماه دیگر تغییری نکند این تیم در تابستان به پیشنهادات گوش فراخواهد داد.

علاوه بر این، ایسکو رابطه خوبی با بازیکنان قدیمی تیم ندارد. این موضوع در دیدار برابر زسکا کاملا آشکار شد. مارسلو از او خواست تا بازوبند را بر بازو ببندد اما هافبک اسپانیایی آن را قبول نکرد. مارسلو اظهار کرد: او به من گفت که بازوبند را به دنی کارواخال بدهم. دلیلش را نمی‌دانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.