وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل استقلال تهران و پدیده مشهد گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. پدیده تیم خوبی است. پدیده همیشه سه چهار موقعیت صد درصد گلزنی در بازی های قبل داشت ولی امروز موقعیت خاصی روی دروازه ما نداشت. ما امروز خوب بودیم بخصوص در دفاع. شاید در نیمه اول یک مقدار خوب نبودیم ولی در نیمه دوم ما بهتر بودیم و شانس های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: گلی که ما زدیم آفساید نبود. ما در بازی های گذشته مثل سپاهان، پیکان، فولاد  هم همینطور امتیاز از دست دادیم. شاید ما شانس نداریم. شاید هم باید لباسمان را عوض کنیم چون رنگ آبی برای داور و کمک داور خوب نیست. شاید از این به بعد باید سبز یا زرد بپوشیم. حدود ۹ تا ۱۰ امتیاز را با همین اشتباهات از دست داده ایم. مقابل سپاهان دو خطای مشخص پنالتی در یک صحنه رخ داد که داور نگرفت.

شفر ادامه داد: معمولا راجع به داوری حرف نمی زنم ولی الان زمانش رسیده است. تیم من به این صحبتم نیاز دارد. ۹۰ دقیقه بازی کردیم و جنگیدیم و یک گل زدیم ولی در نهایت بازی مساوی شد. در رختکن به بازیکنانم چه بگویم؟ طارق همام ضربه محکمی به ساق پایش خورد و خونریزی کرد. ما در مجموع شانس نداریم. در آلمان رنگ شانس، رنگ سبز است. شاید ما هم باید رنگ تیم را عوض کنیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ۹۴ دقیقه خوب بازی کردیم. در نیمه دوم به حریفمان فشار آوردیم. نیومایر دو موقعیت خوب داشت ولی شاید شانس نداریم.

شفر درباره اینکه کاسه صبر او هم مثل برانکو لبریز شده است و همچنین فرصت های زیادی که استقلال در این مسابقه از دست داد و احتمال تقویت خط حمله، تاکید کرد: به شما گفتم که نیومایر دو موقعیت گلزنی را از دست داد. اگر او بهتر به توپ ضربه می زد توپش گل می شد. من کاری به برانکو ندارم. ما تیم خودمان را داریم. اینکه موقعیت های دیگر گل شد یا نه مهم نیست. مهم این است که یک گل درست زدیم که داور مردود کرد. شما می خواهید این گل را از بازی خارج کنید. ما چهار بازی پشت سر هم انجام دادیم و امروز هم می خواستیم برنده باشیم که نشد. بازیکنانمان با صد درصد وجودشان تلاش می کنند ولی ما به شانس هم نیاز داریم.

وی سپس به یکی از خبرنگاران حاضر در سالن اشاره کرد و افزود: یکی از دوستان هم لباس سبز پوشیده است که رنگ شانس است و شاید دفعه بعد لباس او را قرض بگیریم!

سرمربی استقلال با اشاره به جلسه امروزش با کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: در مورد بازیکنان ملی پوش باید بگویم ۵ بازیکن در تیم ملی داریم. حسین حسینی امروز بازی نکرد ولی مقابل سپیدرود عملکرد خوبی داشت. او فرصت دارد خودش را در تیم ملی نشان بدهد. امروز کی روش را دیدم و این نکته را به وی گفتم. ما در این بازی به رحمتی نیاز داشتیم. پژمان منتظری به خاطر نوع پرس تیم حریف و پاس های خوبی که می دهد سمت راست بازی کرد. غفوری و چشمی هم خوب کار کردند. علی کریمی هافبک خوب و باهوش است و به خاطر عملکردش خوشحالم. او حتی می توانست گلزنی کند. او می تواند در جام ملت ها بازیکن خوبی برای تیم ملی باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.